Certifikovaný realitní zprostředkovatel
Volejte 604 430 162
Chcete prodat byt, dům či pozemek? Nebo chcete pronajmout byt či kancelář?
Zprostředkovatelská smlouva má platnost 3 měsíce. Případně ji po vzájemné dohodě proldoužíme.
Poplatky spojené s prodejem nebo pronájmem nemovitosti platí vždy makléř. Nepředvídané náklady nad rámec dohody hradí prodávající, případně záleží na dohodě všech zúčastněných stran.
Prodej nemovitosti představuje příjem, který je třeba zdanit. Platí ji prodávající.
KROK 1: Prodávanou nemovitost si prohlédnu a nafotím. Převezmu všechny nezbytné dokumenty a zpracuji inzerci.
KROK 2: Zájemce o nemovitost si zajistí financování nemovitosti. Já připravím rezervační smlouvu a vyžádám uhrazení rezervační platby.
KROK 3: S kupujícím, prodávajícím a advokátem podepíšeme smlouvu o advokátní úschově nebo o jistotním účtu (podle způsobu financování).
KROK 4: Kupní cenu kupující složí do úschovy a podepíše spolu s prodávajícím případné zástavní smlouvy, jestliže kupující bude koupi nemovitosti financovat úvěrem. Já zajistím vklad na katastr.
KROK 5: Kupující podepíše úvěrové smlouvy (podle způsobu financování).
KROK 6 : Všichni společně podepíší kupní smlouvu na nemovitost. Já zajistím vklad na katastr.
KROK 7: Jakmile katastr vklady zapíše a jsou splněny všechny podmínky prodeje uvedené v kupní smlouvě, dojde k vyplacení kupní ceny z úschovy. A společně s prodávajícím předám kupujícímu prodanou nemovitost.
KROK 8: Připravím a zajistím daňové přiznání pro daň z nabytí nemovité věci. Podává a hradí ji kupující.
Vyplňte a odešlete prosím následující formulář a já se vám sama ozvu.
© Ivana Valášková | ochrana osobních údajů
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby