Certifikovaný realitní makléř

Volejte 604 430 162

Služby realitní kanceláře

Chcete prodat byt, dům či pozemek? Nebo chcete pronajmout byt či kancelář?


Chci prodat byt/dům/pozemek

  • Nemovitost si prohlédnu a zpracuji odhad ceny.
  • Zajistím zprostředkovatelskou, rezervační, kupní smlouvu a další právní dokumenty.
  • Zpracuji inzerci nemovitosti.
  • Vyřídím veškeré prohlídky nemovitosti se zájemci.
  • Zastoupím vás na jednáních s právníkem a kupujícím.
  • Budu za vás jednat na katastru a dohlédnu na celý obchod.
  • Zajistím předání nemovitosti včetně předávacího protokolu a připravím dokumenty k přepisu médií.
  • Připravím daňové přiznání.

Chci pronajmout byt/kancelář

  • Vaši nemovitost si osobně prohlédnu a zpracuji odhad ceny.
  • Zajistím zprostředkovatelskou a rezervační smlouvu, i smlouvu o pronájmu.
  • Zpracuji inzerci nemovitosti.
  • Vyřídím veškeré prohlídky nemovitosti se zájemci o pronájem.
  • Zastoupím vás na jednáních s nájemcem.
  • Zajistím předání nemovitosti novému nájemci.

Zprostředkovatelská smlouva má platnost 3 měsíce. Případně ji po vzájemné dohodě proldoužíme.

Postup spolupráce   »


Jak se počítá provize realitní kanceláře

Prodej nemovitosti

  • Výše provize závisí na výši kupní ceny, náročnosti prodeje a nákladech spojených se zprostředkováním prodeje.
  • Bližší informace Vám ráda sdělím na uvedených kontaktech.

Pronájem nemovitosti

  • Provizi platí podle dohody nájemce, nebo vy jako pronajímatel.
  • Bližší informace Vám ráda sdělím na uvedených kontaktech.

Poplatky spojené s prodejem nebo pronájmem nemovitosti platí vždy makléř. Nepředvídané náklady nad rámec dohody hradí prodávající, případně záleží na dohodě všech zúčastněných stran.

Mám zájem o spolupráci   »


Jak na daně

Daň z nabytí nemovité věci

Tuto daň platí kupující, nikoliv prodávající.

Zjistěte více   »

Daň z příjmu fyzických osob

Prodej nemovitosti představuje příjem, který je třeba zdanit. Platí ji prodávající.

Zjistěte více   »


Postup spolupráce stručně

KROK 1: Prodávanou nemovitost si prohlédnu a nafotím. Převezmu všechny nezbytné dokumenty a zpracuji inzerci.

KROK 2: Zájemce o nemovitost si zajistí financování nemovitosti. Já připravím rezervační smlouvu a vyžádám uhrazení rezervační platby.

KROK 3: S kupujícím, prodávajícím a advokátem podepíšeme smlouvu o advokátní úschově nebo o jistotním účtu (podle způsobu financování).

KROK 4: Kupní cenu kupující složí do úschovy a podepíše spolu s prodávajícím případné zástavní smlouvy, jestliže kupující bude koupi nemovitosti financovat úvěrem. Já zajistím vklad na katastr.

KROK 5: Kupující podepíše úvěrové smlouvy (podle způsobu financování).

KROK 6 : Všichni společně podepíší kupní smlouvu na nemovitost. Já zajistím vklad na katastr.

KROK 7: Jakmile katastr vklady zapíše a jsou splněny všechny podmínky prodeje uvedené v kupní smlouvě, dojde k vyplacení kupní ceny z úschovy. A společně s prodávajícím předám kupujícímu prodanou nemovitost.

KROK 8: Připravím a zajistím daňové přiznání pro daň z nabytí nemovité věci. Podává a hradí ji kupující.

Mám zájem o spolupráci   »


Další poskytované služby

Právní služby

Hypotéční poradenství

Znalecké posudky / odhad tržní ceny

Průkaz energetické náročnosti budovy – PENB

 

Zpracování projektů

Návrhy interiérů a exteriérů

Stavební úpravy interiérů a exteriérů

Stavební dozory

 


Poptávka spolupráce

Vyplňte a odešlete prosím následující formulář a já se vám sama ozvu.

© Ivana Valášková | všechna práva vyhrazena

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby

Top